07 Juni 2008

COME BACK AGAIN

Assalamualaikum
MASIH INGAT DENGAN kARIM aLIYUDIN DI kALIYUDIN BLOGSPOT.COM?

oK, MUNGKIN TIDAK SEMUA YANG KENAL. Tapi saya bukan cari popularitas seperti mantan2 NII.seperti Al chaidar yang memfitnah NII KW9. padahal dengan caranya menghujat.jadi ada kesan orang 2 yang hari ini yakin terhadap NII kalau dia itu hanya sekedar orang yang sakit hati.Tetapi ini lain dengan saya.saya bukan orang yang sakit hati dengan NII.berkali2 saya mengalami ketidak adilan di NII.saya berjanji kepada Allah semua kisah saya benar adanya.tidak ada di tambah2 i.kecuali ID, waktu dan tempat di kamuflasekan.

3 komentar:

Anonim mengatakan...

''mencari kebeningan di antara yang bersih...''

satu title nan dalam....

salut selamat berjuang....

www.gadisgila.blogspot.com


saya hanay seorang wanita yang mencoba untuk sekedar melepas asa

+85297156142

Unknown mengatakan...

Salam, maafkan saya..kamu x perlu meyakinkan sy dgn cerita kamu, cumenye sy ingin tahu satu perkara shj. jelaskan satu perkara sahaja. macamana hidup kamu slps kaslan? mampukah kamu hidup sbg org dahulu yg kamu tahu hnya mengikut amalan nenek moyang semata2? jadi apa yg kamu lakukan utk meningkatkan semula Islam? bukankah ada ayat Allah berbunyi, jika kite bersilih paham ngan ua ngan rasul, kite patut balik kpd aq. jd aq tu ceritanya apa?.. jd ke mana kamu nk bwk hala tuju kamu tu? atau kamu sekadar buat x tau? sy betul2 la nak tahu macamana la hidup seorg kaslan.. aman ke hati kamu?

Anonim mengatakan...

coba cari beritagembira.com. baca resapi, pahami, rasakan